pöörane ja lõputuid seikluseid täis nädalavahetus

mul on praegu nii suur igatsus ja nostalgia peal seoses nädalavahetusega. kõik need suurepärased mälestused ja emotsioonid.. MULLE MEELDIB KÄED ÜLES TÕSTA PLAKSUGA!!! jumal tänatud, et ma pole ainus inimene, kes seda nv igatseb. ma olen selle üle ülimalt õnnelik.

ülii maheeeee. üldse on hea punumistuju sees.

tegelikult ma olen rumal. ma teen lollusi. mu süda tilgub verd praegu sellepärast. ma räägin liiga palju. ja oman liiga palju informatsiooni inimestet. ilmselgelt olen maniakaalsete kalduvustega noor alaealine tütarlaps. päris kahetsemist väärt värk.

aga jaaa. ma suutsin eile VIST ühe inimesega ära leppida, kellega me VIST tülis olime. süda rahul vähemalt.

ja mul pole mitte eilsetest alkohoolsetest jookidest paha, vaid ma olen kahest heast punumislaulust nii ekstaasis ja  hästimeelestatud, et need tekitavad judinaid.

ah mis seal ikka. MARKS, JÄRGMINE NV JÄLLE !!!😀.

ja ma armastan ikka kustikest😀

kaks pidu, ühed jalanõud ja papude värvimuutumine on igavene😀

liisu

2 Vastust to “pöörane ja lõputuid seikluseid täis nädalavahetus”

  1. Eile jälle oli Kusti v:D:D?

Lisa kommentaar

