Kuhu oled sa kadunud mu suveke ?

oeeeeh. ülehomme kooli ja hakkab jälle üheksakuune rutiin pihta. täiesti masendav. igaljuhul. avastasin täna, et väljas on nii külmmmmm. täielik sügis on ukse ja akna taga. aga no igaljuhul olen ma oma meeletu nv pärast saanud köha ja unerežiimi muutumisest ei tasuks rääkidagi.

eile lihtsalt EI tulnud und. hommikul olin ka kell 7 krapsti üleval ja läksin telekat vaatama. aga sinna ma kustusin. lõpuks tuli magus uni. imelik uni oli ka. ma loodan, et ma kunagi ei näe enam sellist unenägu. brrr. vastik.

no kuna alates kolmapäevast on mu elu ehk teistmoodi, sest hakkab kool ja aegagi hakkab nappima, siis otsustasin täna oma toa korralikult ära koristada. isegi aknad viitsisin ära pesta. kes neid ikka sügisel või veel hullem talvel, tahaks pesta ? mitte keegi ;D.

üleüldse olen täna tubli olnud. endalegi üllatuseks.

ja ma igatsen suve. homme on siis viimne päev. väiksed meenutused ja uus kooliaasta ongi käes.

liisu

Lisa kommentaar

