ERROR! ERROR! PÄIKE PAISTAB!

ma armastan seda tüdrukut ikka nii tohutult palju, et ma kohe ikka armastan. olen ta leidnud juba ammu. ära ka ei saa teda kuidagi ajada. ei tahakski !; )

käisime täna mu onupoja juures kartulit võtmas. arvate, et me korjasime hoolikalt ja usinalt ? HAHA ! kaugel sellest. me lihtsalt tsillisime niisama, rääkisime oma jutte ja naersime selle üle, et millal päike paistab ja millal mitte.

tõesti. ära arva minust imelikult, aga ma armastan sind :D:D:D. jann ehk mõistab, millest ma räägin.

no ja ilmselgelt me läksime sinna täitsa puhaste riietega ja tagasi tulime üleni mullastena. nii see tänapäevalaste kartulivõtt käibki !! põlvili mullas ja ongi asi ant ! SEE ON ELU!

leidsime 9 pisikest hiirepoega ka põllu pealt, keda ootab arvatavasti hukksurm, sest kes ikka nende eest hoolitseb ? emme ju nende juurde et vaevalt tagasi läheb😦. hing läheb hardaks sellise asja peale😦. panime nad ilusti pessa tagasi ja ilusat und neile😦. aga nad olid NII nunnnuuuud !!!!!😉

ja üleüldse. kartulivõtt ei ole naljakas.

aga no mis parata. päike paistab ikkagi. ERROR ERROR !!

liisu

Lisa kommentaar

