hei hei hea tuju !

pmts on mul täna hea olla ja veelkord hea olla. tuju on laes ja kurk on valus. aga tuju on ikka hea. mis vahet sel enam on ? tänane päev on enamjaolt kõik kordaläinud, kuigi hommikupoole arvasin, et olen haige ja peaksin ära koju minema ja sinan jäämagi, aga ma loobusin sellest mõttest. koolipäev saigi ruttu läbi ja sain sealt majast lahkuda. hea tunne on lahkuda koolist kui on pikk koolipäev selja taga !! (:

nägin öösel unes vaarikaid ka.

meenutused reedest panevad mul siiani vererõhu tõusma ja mõtted ringi jooksma. ei usu siiani mitte midagi. samas. tänu nv-ele jäin haigeks ka.

eile samal ajal tudisin ma juba mõnusat ööund ja nägin unenägusid. armas kas pole ?

liisu

Lisa kommentaar

