Õnn sõltub su enese mõtetest !

viimased kaks päeva olen ma reaalselt ringi säranud ja olnud üks tore ja rõõmus rõõmurullikene. suur ja ümmargune. mitte nagu ümmargune null, vaid rõõmurull !! suur ja õnnelik kerake, täis ainult positiivsust. ma ei teagi, kust ma sellise suure positiivsuselaengu järsku sain, aga te ei kujuta ette ka mitte kui hea tunne see on. terve maailm tundub nii roosa ja lilleline – vahet pole et väljas on sügis.. .

üleüldse olen ma õnnelik just PISIASJADE üle. näiteks telefonikõne, mis tehakse mulle öösel. ma pean selliseid asju oluliseks. need teevad mu südame soojaks ja suu on kõrvuni. või smsid. ka need teevad tuju heaks ja südame soojaks. pisiasjad ongi need, mis on suunanäitajaks mu elu mõttekesele. praegusel hetkel, JUST SELLEL SAMAL HETKEL, on mu elumõte olla õnnelik ja jagada oma rõõmu ja õnne kõigiga ja kõigega.

ma armastan oma kullakesi ja oma kassi, kelle nimi on tuustik. ta on mul justkui lapse eest.

ja üleüldse. tahaks pidu ja suppper seltskonda. need meeletud mälestused ja tunded, mis on olnud igal reedel on lihtsalt meeletud. ma igatsen neid tundeid siiani. naeran küll selle üle praegu, aga lihtsalt suurepärased mälestused !!!!!

mälestused on ka asjad, mida ma üle kõige armastan !!! seega kellel soovi, võib endast mu seinale mälestuse jätta. kas siis pisikese pildi või tekstina, ükskõik millena ma sulle ka ei meenuks. lihtsalt sheeri mulle midagi ja küll ma selle MEIE esemeks teen😉.

ma armastan sind, sind ja sind ka !🙂 te teate ise ka, miks ! musimusi

liisu

Lisa kommentaar

