tropp !

tänane päev on olnud täis üllatusi, imestusi, halba tuju, päikest ja meeletuid köhahoogusid. tõeliselt ilus nädala algus. nädala edasine käik tundub päris põnev tulevat. arvatavasti hakkab varsti mul kurgust kopsutükke tulema ja ninast tuleb juba sisikond ka välja. eieieiie, tegelikult pole asi nii hull. lihtsalt asi selles, et ma olen ikka päris korralikult haige. no samas, kes käiks päris külmal õhtul paljajalu ? no ilmselgelt mina. olen tropp. jeejee. olen ise jumala õnnelik.. NOOT!

ah üldse onmul paha tuju. mõtteid on mustmiljon, suunurgad on juba maani ja midagi ei oska enam teha. aga no samas, lohutan end sellega, et elu läheb edasi.. !! olgem positiivsed.

varsti olen kraaksuv vares. ajee !!

krossijooksus ka teine koht (H)… hehehe, tagant teine😀 HAHA:D:D. elu on ikka üks päris paras seiklus  !

liisu

Üks vastus to “tropp !”

  1. ähh, ja ma veel mõtlesin, et oled kõvaks spordipliksiks hakanud😀

Lisa kommentaar

