et siis britta sünnipäev ja üritus ?

jejeje. PALJU PALJU PALJU ÕNNE SULLE KULLAKENE !!!!🙂 tere tulemast siis 17-aastaste maailma !!!😉 :*

tegelikult ei tahtnud ma sellest rääkida. aaga et täna oli siis füüsikas kauaoodatud üritus. jipikajee, kaks tuleb. rummel mind enam ei tüüta sellega, et mu uurimistööaluste teema on tropp. otsustas mu rahule jätta kui talle paar nunnut asja ette näitasin(pidasin silmas vaatluse tulemusi). ausalt öeldes on tal ikka VÄGA VALED arusaamad lasteaiakasvatajate tööst. edu talle tõesti !! :D:D. aaga jaaa. vähemalt ta ei tüüta mind enam.

SAIN KEEMIA TÖÖ KA KOLME MIINUSE !! WOOOHOOOO !!! vajab tähistamist !! aga tegelikult ma olen nüüd korralik. nädalavahetusel siis hakkan lugema ja uurimistööd tegema vä ? NO MUIDUGI !! täis kass tegelt. ei viitsi üldse raamatut lugeda. samas, kes siis mind ravib ? ikka ma ise ju..

a no samas. mida ma siin ikka kilkan rõõmust, et sain keemia töö kolme miinuse. füüsika tänane üritus ei pea vett ja tuleb kaks. tegelt ka no😀. aga samas. ikka juhtub !

olen hetkel suutnud isegi tuju väga kõrgel hoida! (: mul on enda üle hea meel.

banaanid ja õunad on elu ! ja pihvid ka !!😀.

no ja üleüldse. täna on kolmapäev JUBA ! ja homme neljapäev. mahe mahe. et sis homme mates töö ka. hoidkem pöialt !🙂

olen täna väga tubli laps. õppinud nii palju ja hoolikalt, et põsed juba õhetavad !!!

liisu

Lisa kommentaar

