vihane õnnejunn

ja hakkab jälle peale see rutiinne nõiaring: olen õnnelik ja teatud aja möödudes olen jälle kuri ja vihane. arghhh, miks see peab nii olema ? ma küll ei näita välja oma paha tuju ja vihast olekut, aga sisimas tahaks karjuda ja midagi väga konkreetset näkku karjuda, aga ma EI tee seda. ma suudan ennast talitseda. tegelt ka. ma arvasin, et MINA räägin PALJU. aga oh eiii. ma olen üks vaiksemaid inimesi. on ka isikuid, kes räägivad minust VEEL rohkem ja ajavad mind sellega närvi. milleks öelda üht ja sama asja 5 korda, lootes, et satud tähelepanu keskpunkti ja oled äge ? MILLLLLLEKS ?!?!?!?!?!? see ajab mind lihtsalt niiiii närvi.

kurat küll. arvesta teiste inimestega ka !!!!

nostalgilised hetked on meenunud pisikeste pildikestena terve tänase peäva jooksul. küsimusi on palju. tundeid veel rohkem. ma ei oska enam mitte midagi mõeldagi. aga las olla.. eks aeg näitab, mis saama hakkab.

peamine on see, et täna oli koolis rebaste rets ja ma oleksin tahtnud ka rebane olla. aga kurat näed, ei ole enam😀. järgmine aasta olen ise retsija rollis. jeejeee jee.

samas, kellel on kodune nv ? MULLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!!!!!!!😀 woohoooo. olen tubli ja tegelen kooliasjadega, sest koolis on TÕELISELT palju vaja teha. meeletus koguses lähenevaid töid ja kodutöid. jube. aga olgem positiivsed🙂

liisu

Lisa kommentaar

