.. kuid noor veel olen ma !

pmts on lood sellised, et päris paljud inimesed ei paku mulle mu õiget vanust, vaid pakuvad umbes 3-4 aastat väiksema vanuse. kas see on normaalne ? ei ole😀. ma võin tunduda küll ju siis noor, aga see kui mulle ikka öeldakse, et olen 13, on lausa solvav !! see selleks. asi vajas mainimist.

kuna ma reedel jäin juba enne kümmet magama, siis laupäeval ärkasin ilmselgelt 8.35. no ja kuna ma LUBASIN endale, et olen laupäeval asjalik ja täidan oma kohustused ära, siis seda ma ka tegin:

  • koristasin toa ära !!!
  • pesin meeletus koguses pesu
  • koristasin kapi ära ja vaatasin, mida mul enam vaja pole(seda ma teen päris tihti :D)
  • niitsin muru !!!(tänu sellele läks köha ka hullemaks -.-)
  • kuna tuli mingi küsitlusetädi siia, siis vastasin ta küsitlusele ka
  • tegin uurimustööd edasi
  • käisin siimu juures koos riksuga filmil(cop out).. see polnud plaanis, aga lisandus mulle sujuvalt😀
  • lõbustasin rogenit ja manni(taaskord plaaniväline tegevus)

no ja ilmselgelt jätsin ma kõige olulisema asja tegemata: raamatulugemise. DEEMER !!!

a no pmts olen enda üle uhke, et viitsisin ja tahtsin neid asju teha ÜHE PÄEVA JOOKSUL !!!! äge, kas pole ?  a no samas. iga laupäev pole nii.

nv eesmärk oli olla tubli ja ennast ravida. kas ma seda ka tegin ? ei . ma olen veel haigem ! lihtsalt suurepärane !!!

liisu

Lisa kommentaar

