Õnn on kui tänavapoiss, kes end korraks ilmutab ning siis kaob.

viimasel ajal olen tõesti õnnelik olnud, aga enam mitte. ei tundu enam mitte miski mujaoks rõõmus. kõik on teisiti.ma oman pahatujuperioodi. deemer, eksole ? lihtsalt ma avastasin täna koju trippides, et kõik kullatükid, kes mu südames on, kaovad ära. neid lihtsalt ei ole. tulevad ja lähevad. sama on ka mu õnnega – tuleb ja läheb. samas, kullatükid = õnn. huh. ma ei suuda sellele mõeldagi,t uju langeb veelgi:/

no ja mitte et ma poleks väsinud ? oh eiiii. pidin täna kodus hakkama korralikuks: tuba koristama, uurimustööd tegema, ahju kütma ja pesu pesema. ilmselgelt tegin kahte viimast tegevust läbi une. ehk siis tegin ahju tule ja panin pesu pesema ja ise jäinmagama. GENIAALNE !!!! nii tegelt ei tohi. ja siis läksin päris kauaks mgama. lihtsalt vässimus annab täiega jalaga p**** juba.

kõht on ka tühi ja kurk on valus. et siis haigeks hakkan jääma. TORE TORE TÕESTI !!:/

oma rõõmurullidega krossil

nime promomas

no tõeeeeeeeesti, pisaraid toovad inimesed, kellest hoolid. JA NII ONGI !!!!!!!!!!!!!!!!

liisu

Lisa kommentaar

