nädala selgroog

kristinil on täna sünkar. PALJU ÕNNE !!! oled ka nüüd kolmeaastane tüdrukutirts ! 3 aastat tagasi sain mina esimest korda tädiks ka😉 mäletan seda päeva päris hästi. põnevus oli muidugi suur ju kui esimest korda elus tädiks sain😉 aga see selleks.

tänane koolipäev möödus ruttu ja tuju oli paha. samas. ma olengi kurb. tunnistasin ka seda endale. britta aitas ka mind. oli mulle toeks ja tegi mu rõõmsaks. aitäh (: aga no samas. eks näis mis õhtu toob. või no üldse, mis tulevik toob.

väljas on meeletult ilus ilm !!!!!!!! SUPER !!!!!!

õhhh. ma ei jõua enam

liisu

Lisa kommentaar

