ja läinud ta ongi

huh. jõudsin koju. viimati sõin eile samal ajal. armas, kas pole ? eile õhtul/öösel oli tore ja samas ka kurb. kes olid, need teavad. raske on uskuda, et mõni inimene võib nii kalliks muutuda !! lausa väga raske. ja et ma võisin sulle nii paljusid asju rääkida. see on veel armsam.

oeh. tule ruttu tagasi !!!🙂

intsule mälestuseks hommikul seitsmepaiku isoleerteibiga. oled ka sama geniaalne ? vaevalt küll. ma ei avaldanud talle reaalselt armastust. lihtsalt tegin meeldejääva mälestuse🙂 vähemalt mõlemale meeldis🙂

olen parim teibikunstnik number üks .isoleerteip ja hambad käivad alati käsikäes. samas ega see 69 kaua selja peal ei püsinud ;D

väike musi käib VIST asja juurde ?

intsu kuldsed sõnad:”võtame välgu maha, siis tulevad ilusamad pildid, sest välk pimestab!” tulemus siis tuli selline :d. ja ise pidime pilti tegema, sest keegi teine EI teinud -.- kurb, kas pole ?

mulle meeldib

ilus hommik isoleerteibi seltsis

intsule meeldis mu nõiaella soeng😀

kes mida teeb. mina igaljuhul reklaamin Maizi !

avvviiiii

liisu

2 Vastust to “ja läinud ta ongi”

  1. PILDID ON VÄGA VIIS😀

Lisa kommentaar

