armas esmaspäevahommik

nunnu esmaspäev, kas pole nii ? mulle täitsa harjumatu. armas hommiku algus ja üleüldse tore päev. aga jaaa. tore, et keegi mu muresid veel tahab kuulata ja minuga samal lainel olla.

pmts. pärast ujumist riietusruumis nokkisid pisikesed tüdrukud mingi klassiõe kallal. päris nõme neist. PLUSS halenaljakas oli see, kuidas väiksed kommenteerisid kõva häälega pesemisruumis enda duššigeele. a’la nii:”MUL ON DINOSAURUSEGA; KAKS ÜHES: ŠAMPOON JA PALSAM(vms). MILLINE SUL ON?” no tõesti. halenaljakas:D. ühel tüdrukul oli armas jääaja duššigeel. see oli tõesti armsa pildiga.

aga need pisikesed olid ikka ühed parajad tüütused.

ja marks näitas mulle sõnumeid ka, mida talle laupäeval saatnud olen. häbi pärast oli põhjust lausa maa alla vajuda:D. aga ma õnneks ei teinud seda.

koolist empsi juurde jalutades ma mõtlesin, et kui palju mul ikka vedanud on. üldse kuidagi päris palju joppand. mõtlesin ka sellele, et sügis on ilus aeg. jalutasin läbi kirkuaia ja lohistasin jalgu lehtede sees. see hääl oli lausa muusika mu kõrvadele. tõsiselt ilus sügis on. tahaks minna lossadesse jalutama mõnipäev ja pilte teha vms. sest tõõõeeestiii, see süügis on nii ilus !!!!!!!!

MARSS ÕUE ILUSAT PÄIKEST NAUTIMA !!!!

tsiteerides kaheaastast sandrit: “ÄIKE TULI VÄLJA!” ma ütlesin talle vastu”:eieiie, PÄIKE TULI VÄLJA!” sander ikka joriseb edasi, et äike tuli välja ja äike tuli välja !!!!

sellised pisikesed apsakad on ikka ülimalt ägedad väikeste laste poolt

liisu

2 Vastust to “armas esmaspäevahommik”

  1. awwwwwwwwww🙂 ma lohistasin ka lehtedes jalgu🙂

Lisa kommentaar

