järjekordne kodune reede :)

ma olen ennast ületanud juba TEIST korda !!! esiteks juba sellepärast, et mul on TEINE reede JÄRJEST kodune + ma suutsin oma toa ära koristada + ma pesin pesu ja nõusid + ma teen matet REEDEL !!!! like whaaaaaaaaaaaaat !!!?!?!?!?!?! minuga on midagi lahti või ? ei ole tegelikult. kõik on kõige paremas korras. aga ma lihtsalt tundsin, et ma ei suuda elada enam nagu siga ning pidin toa ära koristama. emme ka küsis eile, et mis sajandil ma oma toa ära kavatsen koristada. no see juhtus 21.sajandil😀. jumal tänatud et see tehtud on.

ilm on ka päris ilusaks läinud🙂. kuigi jaaa, soomes sajab lund !!!:D:D:D. ma olen tegelikult päris kade. tahaks ka lund juba !!! saaks lõpuks ometi üle pika aja lund näha ja talvetunnet tekitada.

ma armastan oma tuba praegu. soolalamp tekitab ägedaid tundeid pimedas toas;d. romantika missugune.

peale blogi alguses loetletud asjalikele tegudele, tuunisin ma ka oma homse gümnaasiumipeo kostüümi ära ja lõpetasin selle lõplikult ära. olen valmis peole minema😉. SUPER !! juba homme !:)

mate + power hit radio + reede + mõnesmõttes hea tuju = haruldus

liisu

Lisa kommentaar

