tere esmaspäev !

et siis nädalavahetus lendas järjekordselt linnutiivul minust mööda ja kätte jõudis esmaspäev. reaalselt algas mu hommik halvasti,s est magasin sisse. masendav. aga siis tuli tere hommikust sõnum ja silmad lõid kohe särama. telepaatia !!!! pmts on nii, et 4 päeva veel kooli ja siis on kõik over. saab nädalakese puhata. hea seegi. koolis OLI tuju hea ! AUSALT ! sinna maani kui sain teada, milline SEKSIKAS tunniplaan mul järgmised 7 nädalat on. esmasp kuni neljap 8 tundi,r eedel 7 ja iga üle nädala teisipäeviti 9 tundi. MAHEEE !!!!!!! oled kade?! KINDLASTI TASUKS OLLA !!!

laupäevased meenutused tõid lausa naeru suule

ja mul on nii suur igatsus peal !!!!!

ja ma lubasin kadrele telemupsusid näidata!!

palun katu:D

väljas on nii ilus päike, aga… aga mu pea valutab -.-

liisu

2 Vastust to “tere esmaspäev !”

  1. õõh, veaab sul noo..😀 tahaks ka vaheaega😦.
    BTW, see teletupside pilt on mega ! :D:D

Lisa kommentaar

