vihmadisko aknapleki peal

tõsiselt närviajav öö oli täna -.- tavaliselt tudin venna juures nagu beebi, aga mis toimus täna öösel ?!?!?!!?!?! ma ei tudinudki pmts, sest vihm tegi diskot aknapleki peal ja lihtsalt võimatu oli magama jääda 😦 ma ei teagi kohe, kuidas edaspidised ööd üle elada, kuna ma olen arvatavasti kuni pühapäevani linnas. meeletu ikka.

igaljuhul on täna REEDE !!! kristiinal on sünnipäev !!! ma lähen tema sünnipäevale !!! sa tulid tagasi !! ja elu on lill !!!!!!

varsti saadan kadre rongi pääle ja siis vaatan, mis saama hakkab.

tahaks päikest !!!

liisu

Lisa kommentaar

