Mõistusega ei saa armastada, isegi siis, kui peame seda suureks väärtuseks. Südamega armastatakse.

tänane päev on möödunud meeltesegaduses. ma ei ole ei kurb ega rõõmus. ma ei oska enam kuidagi olla. tunnen, et tahaks nutta, aga milleks ? tahaks naeratada ja õnnelik olla, aga ma ei suuda. miks ?! miks ma lihtsalt olen oma toas ja naudin rahulikke laule ja iseenda seltskonda ? ma olen tõsises segaduses praegu. ei, ma pole kurb ! ma olen õnnelik ! kõige õnnelikum ! aga lihtsalt praegu ehk pole aeg mul seda õnne väljendada ? lihtsalt ma ei oska enam kuidagi olla -.-

deemer !

mu süda tahab sind !

liisu

Lisa kommentaar

