kvaliteetaeg !!

eile oli koolis esimene päev pärast vaheaega, ma ei teagi kohe mida sellest arvata, selles suhtes, et alguses oli kõik hästi, aga siis öeldi mulle midagi, mis tegid mulle väga haiget ning mu tuju langes päris alla. kuhugi nii sügavale, et raske oli lausa pisaraid tagasi hoida, aga ma sain hakkama. pärast kooli jätkus see jama, senikaua kuni ma sain minna välja ja nautida kvaliteetaega.

kas sul on inimene, kellele sa saad lihtsalt mitte midagi häbenemata öelda seda, mis sul parasjagu pähe tuleb ? minul on. ja teate ka kui kuramuse uhke ma selle üle olen.

nii super, et ma saan nautida su seltskonda niimoodi, et ma tõesti võin sulle kõik oma mured ära rääkida, mitte midagi kahetsemata ja häbenemata.

AUSALT !!!!

ja hilisõhtune lossimägedes olemine teeb mu südame soojaks, väga soojaks. lausa nii soojaks, et seal hakkab päike paistma !!

ma olen õnnelik !

liisu

2 Vastust to “kvaliteetaeg !!”

  1. someone is happy ! ! ! FINALLLY ! IT IS ABOUT TIME😀

Lisa kommentaar

