peata kukk

kas olete kunagi tundnud seda tunnet, et tahaks teha seda, mida tavaliselt ei tee ja lihtsalt mingisugune motivatsioon sunnib seda tegema ?! mina olen. ma pean silmas näiteks söögitegemist, mida mina tavaliselt vabatahtlikult ei harrasta, või siis vabatahtlik koristamine. ka seda ei juhtu tavaliselt. aga ma tegin seda ja teate ka kui õnnelik ma olin ?!

minu väike “pere”!! ja seda kõige sõnaotsesemas mõttes.

teha süüa, hoida last, mängida, koristada, rääkida, jutustada, nautida seltskonda, olla väike koduperenaine – see kõik kuulus minuga terve eilse päeva kokku ! 🙂

nii kuum on tunne…

ja üleüldse. PARIM “KODUNE” NV !! 🙂

samas on asjalood ka nii, et kullakallikesed sõbrad, palun valige kellaaegu alates tänasest, millal te mulle helistate 🙂 ajab ikka natuke kurjaks küll kui pole umbes 2 nv järjest saanud öösiti pmts üldse magada ja siis eile sain juba kell 00.00 paiku tuttu ja siis hakatakse järjest mulle helistama. JEE JOOUU !!!!

lefgaösogfsdf. emme ajab ka kurjaks.

ma tunnen, et minus on pisike koduperenaine peidus. HOIA ALT, TULEVIK !

liisu

Lisa kommentaar

