Ainult südamega näed hästi. Kõige tähtsam on silmale nähtamatu.

täna on jällegi üks uue nädala algus. aasta lõpuni ei ole enam palju nädalaid jäänud. see on ainult tore mu meelest. ma ei jõua enam lihtsalt ära oodata seda aega, mil maas oleks paks lumi, inimesed rõõmsad, jõulud ukse ees, suu mandariinimaitset täis ja tuba meeletut piparkoogilõhna täis. ma armastan seda aega, sest inimesed on just millegipärast jõulude ajal rahulikud ja õnnelikud, mis kõige tähtsam, õnnelikud !!

samas. unistada pole praegu küll vaja. kõik mis alles ees, see on ees. ma olen piisavalt kannatlik VIST, et elada praeguses hetkes ja pühenduda rohkem koolitööle ja lubada endale, et ma saan alati kõigega hakkama !

aga samas. tänane päev on olnud nagu ma kohe ei teagi mis asi. sain nii viie kui ka kahe. ega polegi ju head ilma halvata ja halba ilma heata. muud moodi ei saa. aga jah, ma olen juba päris suure masenduse ääre peal kuna ma tean, kui PALJU on mul vaja teha füüsikas vigade parandusi ja värke. kogused aina kasvavad ja kasvavad:/

ma olen tegelikult üpriski väsinud sellest. ma vajaksin vaheldust. trippi kuskile teisele maale või mandrile v midagi, või lihtsalt mingit toredat seiklust kuhugi. sest tõesti, ma olen väsinud.

mul on igapäevaga aina rohkem vaja teha ja teha ning ma olen tõesti väsinud sellest. endalegi üllatuseks tunnen end nagu kevadväsimuses olevat, aga kevadet ju EI ole?!?!?! veider.

vähemalt olen ma sellegi üle õnnelik, et ma olen kellelegi vajalik. MA TUNNEN SEDA ! mu päeva suudetakse naerutada nii palju, et see teeb lausa tuju heaks ja üldse. ma ei väsi kordamast, et elu on lill.

elu on raske. aga kes selle raskeks teeb ? meie ise. karm reaalsus.

sa muudad mind õnnelikuks !

liisu

Lisa kommentaar

