“sul on õnnelik elu”, “mul on jah vedanud”

tõeliselt kiiresti on tänane päev möödunud. iga minutiga muutus mu tuju aina paremaks ja paremaks ning viimane, ühtlasi ka seitsmes tund, möödus nii kiirelt,et ei saanud arugi, mis toimub. SUUREPÄRANE !! mul on põhjust, et särada. mul on inimesi, kellele teeb see rõõmu, et mul on hea olla. ma tänan teid selle eest. tegin ka teil tuju heaks, näidates üliarmsaid sõnumeid !  (:

sa oled mu õnneallikas !!

samas autosse istudes ja koju sõitma hakates suutis emme mu tuju ikkagi ära rikkuda. WOOHOOO !!!

liisu

 

Lisa kommentaar

