hommmmmikkk !!!!

pmts on lood selllised, et kell pole veel seitsegi, aga kuna mu arvuti paneb pidevalt pange, siis ma olen sunnitud seda võimalust ära kasutama. õhtuks/ööseks ma koju ei tule, seega mida muud mul ikka teha on hommikul peale selle, et:

1. pakkisin asjad kokku. tundub nagu koliksin kodust välja, sest lisaks keka asjadele ja kooliasjadele on ka muud riided

2. kõrvetasin oma keele ära kuuma teed juues -.-

3. avastasin, et mu juustes on mingi VÄGA SUUR pusa, mida ma ei hakkand lahti kammima, sest mul oli valus:/

4. nautisin kvaliteetmuusikat, mis tuli power hit radiost

5.naudin lammas shauni

ilus reede hommik mul !:)

liisu

Lisa kommentaar

