Miljon põhjust õnnelik olla.

taaskord jälle olen ma kodus ning naudin oma toa õhkkonda ning ammu ammendunud muusikat. tõeliselt kodune tunne. ainus asi, mis siit praegu puudu on, on wormsi ussimäng, mis tõstaks tuju lakke ja annaks tegevust päris mitmeks tunniks. kindlasti olete kõik seda kunagi mänginud ja tundnud end kui väikse lapsena, kellele teeb rõõmu lusika löömine vastu plekist potti või panni. mina olen täpselt sama õnnelik praegu kui see väike laps, kellele teevad tõeliselt pisikesed asjad rõõmu.

jah, ma olen õnnelik ja jään ka selleks. olen ehk leidnud oma õnneallika ?! selle asukohta ma teile ei avalikusta, sest see on minu isiklik õnneallikas !!

aga täpselt nii ongi, et ma tunnen seda, et olen kellelegi vajalik ja tõesti, ma pole varem sellist tunnet tundnud. ma ei pea vajalikuks olemise all silmas seda, et ma pesen nõusid või koristan kellegi eest. ei ei ei, seda kohe kindlasti mitte, sest see on hoopis teistmoodi vajalikuks olemine. see on füüsilises mõttes kasulik olemine ja vajalik olemine. mina pean silmas pigem vaimset vajalikuks olemist. ma armastan seda tunnet. kuigi kolmapäeval tundsin end ka vajalikuna ühele klassivennale, kes lootis/arvas, et mul on geograafia töö jaoks spikker olemas ja tahan seda talle ka jagada, sest mul on alati spikreid kui neid vaja on. aga seekord polnud ja tal oli kahju. ma tundsin et olen vajalik ja mind peetakse meeles.

kuigi hetkel tunnen end kuidagi tõrjutuna. endalegi üllatuseks ei oska ma kuidagi seoseid leida selle vahel, et ma olen tegelikult õnnelik aga samaaegselt tunnen end kuidagi tõrjutuna. keeruline dilemma.

ja kui täna linnast koju tulin ja issi bussi vastu tuli, sain temaga ka kõik asjad selgeks räägitud. ja tundsin, et nüüd on mu niiöelda “viha” lahtunud ja ma suudan jälle oma õnnelikke mõtteid mõelda, mitte elada kabuhirmus või masenduses. ma olen õnnelik praegu ka selle üle, et mul issiga nüüd kõik kanad kitkutud on. seda kõige sõnaotsesemas mõttes. ta iseig mõistis mind, mis tegi mulle ülimalt suurt rõõmu !!

mul on ninnu valus !!:/

ja ma tahaksin nii väga praegu suve. mõelda vaid, et sinna polegi tegelikult nii pikk aeg jäänud. ainult umbes 8 kuud veel !!!! meeletud plaanid ja meeletu suvi !! loodan ja tahan, et see suvi tuleks parimatest parim. mis tavaliselt ka nii ongi, sest iga uus on alati parem kui vana !

… ja mul ongi miljon põhjust, et õnnelik olla(nagu starmani reklaamis öeldakse: miljon põhhjust et kodus olla). kodus olen ma lihtsalt sellepärast, et kodu on kodu.

liisu

 

 

2 Vastust to “Miljon põhjust õnnelik olla.”

  1. Likeee halllooooo. Maa kutsub. Suveks plaanid tehtud ?! Mina olen ka plaanides ? Arvatavasti mitte:/

Lisa kommentaar

