vaikus enne tormi.

mu tänane öö jäi unepoolest lühikeseks, ainult üürikesed 3 tundi und, mis olid ka mu elu parimad, sest ma tudisin nii sügavalt ja magusalt. aga ma olengi väsimatu telefonirääkija ja üleüldse, armastan telefoniga rääkida. oeh, ma ei kahetse, et nii kaua üleval olin, sest unemati pole mind siiani külastanud !!!!! !!! see on kõige toredam selle asja juurde.

igaljuhul olen ma täna olnud üks paras rõõmurull. juba hommikul vara särasin ja naeratasin. aitäh !! 🙂

põhiline on see, et käisin täna õdede riidekappe rüüstamas, et homse teatri jaoks riided selga saada. ja ilmselgelt oli emmel + kahel suuremal õel naljakas mind vaadata kui ma riideid proovisin ja mind kommenteerida:D. et see on nõme ja see ei sobi ja mine trenni jne ;D. AITÄH TEILE !!!! :D.

mul on teiega vedanud.

üldse on mul kuidagi palju vedanud.

armastan sind, sind ja sind ka !! 🙂

liisu

Lisa kommentaar

