Kui tunned et tahaks kohe hirmsasti midagi teha, heida pikali, ehk läheb üle.

tänane päev on olnud mul täis peavalu ja väikeste laste kisa. jah, ma ei käinud täna koolis, sest eilne peavalu andis tunda ka hommikul ja pidasin õigemaks olla kodus koos meeletu peavaluga ning mitte ennast koolis piinata. tundus üsnagi tark tegu mu poolt. ja olen ise meeletult rahul. sain vähemalt oma eilse teatriväsimusegi välja magada ja nautida lihtsalt olemist. tegelikult ma ei ole lebotanud. olen last hoidnud ja temaga mänginud. olen väga tubli enda arvates.

ennast kiitmast ma ei väsi.

aga põhiline on see, et lasin täna madlil natukene oma juukseid pügada ja ennast räppariks muuta ehk siis patsid punuda. wooho. mulle meeldib kui keegi mu juustega tegeleb, see on äge.

olen praegu VÄGA õnnelik. see tunne ja see olek – ma armastan seda !! oeh, kvaliteetaeg !

liisu

2 Vastust to “Kui tunned et tahaks kohe hirmsasti midagi teha, heida pikali, ehk läheb üle.”

  1. Oijah, tere ühtekas.
    ma polegi ainuke, kes mõtles, et magaks täna kodus😀

Lisa kommentaar

