Parim ravi pisaratele on nende väljanäitamine.

kas olete kunagi tundnud seda tunnet, et tahaks nutta. selleks ei pea olema isegi mitte mingitki põhjust, aga lihtsalt on vaja nutta. elada ennast välja. mul on viimasel ajal nii palju jäänud asju ütlemata, et lihtsalt need teevad mulle endale nii palju haiget,e t ma pean ennast völja elama. ja nutma.. ma vihkan seda ! eriti veel mõne kalli inimese läheduses. aga nutmine on tõeliselt kasulik, sest nii saab ennast sõnaotseses mõttes välja elada. mina saan. . .

aga tegelikult on nii, et ma olen ennast päris palju kordi välja elanud ja nüüd on süda rahul ja hea olla.

paha on olla.

tuju on enam-vähem hea, tahaks tuttu minna, aga EI saa. pean last hoidma -.-

kallis oled !

liisu

 

Lisa kommentaar

