iga pimeda tunneli lõpus paistab kunagi valgus

minu pimedas tunnelis olek on hakanud taanduma ehk ma olen suundumas sinna lõpu poole, kus hakkab paistma valgus ja kõik on taas korras. aga kas tegelikult ka on nii ? eks seda näitab see hetk, mil ma olen tunnelist välja astumas.

tegelikult ongi elu nagu üks mägedes sõit. ei, mitte ameerika mägedes kuskil lõbustuspargis, vaid riigis, kus on palju mägesid ja tunneleid. et kui elus on halb periood, oled tunnelis sees ning kui oled maailma kõige õnnelikum inimene, oled leidnud enda jaoks selle kauaoodatud valguse tunneli lõpust.

geniaalne võrdlus, kas pole ?

 

liisu

2 Vastust to “iga pimeda tunneli lõpus paistab kunagi valgus”

  1. võrdlus on hea. Pilt on masendav😀

Lisa kommentaar

