muinasjutud lõppevad ikka ja alati õnnelikult

olen ülimalt õnnelik, et kogu mu eilne paha tuju on kadunud ja kõik on super. kõik mured räägitud ja tuju äge !! aga samas, teemasid, mida kahekesi arutada, on veel palju, aga aega on selle kiire asjaga, ütleksin ma lihtsalt selle peale.

hetkel panen koolis tuima ja valmistun oma KAHEKS geo tööks. woohooo !!!! kõhukorin lööb kõhus tantsu, aga endal hea olla !😉

olen õnnelik, et ka minu muinasjutud lõppevad alati õnnelikult. kui saaks probleeme/muresid/”tülisid” võtta kui pisikesi muinasjutte. mina nimetan neid õnnelikeks muinasjuttudeks (:

et siis preili postiivsus tegutseb taas?!?!?!😀

liisu

Lisa kommentaar

