lumi tuli maha ja valgeks läks maa !!

tänane päev on alanud juba päris masendavalt ja see niiöelda lumepall on veerenud aina suuremaks ja suuremaks. masendav teisipäev kui aus olla. parim märksõna selle jaoks lihtsalt. õhtul koju jõudes otsustasin ma lihtsalt magama minna ja loota, et mõni asi paraneb, aga EI !!! ärgates oli kõik veel hullem. kas saab veel hullemaks minna ?  MUIDUGI ! ma ei näe mitte mingisugust probleemi selles, et asi saaks VEEL halvemaks minna.

mu emmel on raskelt viga midagi viimasel ajal. iga asi, mida mina teen, see häirib teda. ma ei tea, kus kohas olen ma teinud vea või ma ei tea ise ka mis asja, et tal on minuga suheldes mingid kompleksid ja ta hääletoon peab olema miljon. MILLEKS see kõik ?!?! ma ei viitsi enam nii, ausalt !! koolist tulles olen niigi väsinud ja siis pean ka veel kuulama seda, kuidas emme mu kallal vingub ja iniseb. inn inn inn. nagu mesilane meepoti ümber. mina siis olen meepoti rollis ja emme mesilane, kes ainult sumiseb seal ääres.

tore, kas pole ?!

ma olen lausa tõsiselt vihast lõhkemise ääre peal. ma lihtsalt ei suuda enam. iga päevaga tunnen, et see “lõhkemisepäev” on käes ja keegi kallis inimene kannatab. kui ma vihast ei lõhke, siis tahaks nutta. täna telefonis musiga rääkides ma tundsin, kuidas pisar tahtis nii hirmsasti tulla, aga ma ei saanud nutta. tekkis mõte, et äkki on emme kade ?!?! aga samas, miks ta peaks ?!

kui minul läheb kord elus hästi, siis pole mu emmel küll mõtet kade olla.

aga tagasi tulles nutmise juurde. musi lubab mul nutta tema juuresolekul, sest siis ta saab mind lohutada ja ei pea kannatama kui ma tal telefoniotsas nuuksun. AITÄH SULLE KALLIS !! mulle on tõesti sellised inimesed olulised, kes TÕELISELT hoolivad minust.

mina näiteks ei oska inimesi lohutada . . .

aga üleüldiselt on praegu asjad paremuse poole vist läinud, vähemalt 1 asi, sest mu pea EI tuika enam otsas ja külm ka ei ole !!🙂 WOOHOOO !!!!!!!!

olgem positiivsed, eksole.

liisu

Lisa kommentaar

