Vaikus on väide, mida on kõige raskem ümber lükata.

taaskordne sigimist ja sagimist täis päev nii koolis kui ka väljaspool kooli. mis toimub viimasel ajal, et nii palju on teha ja üleüldse, plaan plaani otsa kogu aeg. reaalselt,  mis toimub ?

samas, ma olen viimased paar päeva nautinud seda, et ma olen omaette kuskil ja nokitsen oma asjade kallal. kas siis kooliasjade kallal või lihtsalt mõne muu tulevase plaani kallal. ja kas teate ka kui mõnus see on ? ma polegi varem avastanud, et enda pisikeses maailmas olemine võib nii mõnus ja rahulik olla. polegi vaja olla kuskil kisa ja kära keskel. ma ei tahagi seda enam. ma vajan vaikust ja rahu.

tänane päev on olnud üleüldse täis sagimist ja ma pole suutnud leida aega enda jaoks. seda leidsin alles pärast kooli kui jalutasin natuke linnapoole. nüüd kodus olles naudin iseenda seltskonda ja head muusikat.

ma olen üks väga vastik ja nõme argpüks. mul on üks mure juba päris pikka aega südames ja ma ei julge seda kellelegi rääkida. mis on mu probleem ? ma vist peaksin selle mure ära unustama või edasi elama. sest nagu öeldakse: elu läheb edasi. ja nii vist ongi ? või ei ole ? ma ei tea enam. mul puuduvad selle koha pealt igasugused seisukohad.

masendavalt kurb olen ma millegipärast. MIKS?! alles paar päeva tagasi olin maailma kõige õnnelikum tüdruk ja nüüd olen langenud taas musta masendusse ? ma tõesti EI taha seda.


fakkk !!!!!:/

liisu

Lisa kommentaar

