Maailma nurgas vedeleb üks kollane õhupall koos purunenud unistustega.

ma tunnen, et jään iga minutiga aina haigemaks, sest mu köha muutub aina valusamaks ja nohu aina väljakannatamatuks. ehk siis nohu on juba nii kaugele end pressinud, et mul tulevad vahepeal täiesti tühja koha peal pisarad silma ja on tunne nagu tahakski nutta, sest lihtsalt silmad nii hirmsasti kipitavad. on see normaalne ? vaevalt.

aga kui ma end korralikult ravin, siis loodan, et saan terveks ka (: kuum jalavann, pipraplaastrid, aaloe ja köharohi. äkki on veel mõni asi, millega saaks ravida ? hea uni ehk.

täna öösel sain isegi rahulikult magada kuna ei pidanud nuuskama ega midagi. ERAKORDSELT ÄGE !!

aga mu tervis on tühiasi praegu näiteks mu tuju kõrval. ausalt ka. mu tuju on täielikult ärarikutud. seda polegi. rääkisin täna emmele midagi ja tema tõstis hääletooni. MILLEKS ?! kas tõesti rahulikult EI saa rääkida ? ilmselgelt mitte. mul on tunne, et ma hakkan vaikselt hulluks minema. kui koju tulin, olin ikka päris vihane emme peale, et ta mu peale ALATI häält tõstab ja mu tuju rikub. tulin siis koju ja hakkasin voltima kooli jaoks mingeid kerasid. ja erakordselt hästi rahustas maha. 12 paberlehte ära voltida ja nendest lõpuks kokku meisterdada 2 kera on ikka päris aeganõudev töö ja tasus end ära, sest ma PEAAEGU rahunesin maha.

aitäh, et mu pärast muretsed !! (:

mul on unistused, mida ma tahaksin nii nii nii väga täita, aga kas ma suudan ? olen ma piisavalt enesekindel, et kõigega hakkama saada ? kas mul üldse on olemas selline asi nagu tahtejõud ? ma ei teagi kohe. igaljuhul, füüsika sakib ! ma pean end käsile võtma !

ja nohupoiss, sina mine ka minema ! ma ei taha sind, kutsumata külaline !

ma olen tõsiselt kurb ja ma VIHKAN seda !!!!!! olen reaalselt juba kolmandat päeva omas maailmas ja nokitsen oma asjade kallal. nagu mingi autist, kes tegeleb iseendaga ja ei taha inimestega rääkida. mulle tundub, et hakkan ka hulluks minema . . .

liisu

Lisa kommentaar

