Õnnetus ei hüüa tulles.

viimased paar päeva olen vaevelnud nohu ja köha käes. nüüd on see kurikuulus hetk käes, mil ma olen haige !! jess -.- tegelikult on see üpriski masendav, aga eks ma elan üle selle. lihtsalt masendav on see, et mu pea lõhub juba suurest köhimisest:/ aga ma ei kurda. elan veel siiani !

muud nagu polegi väga kurta. ei oska lihtsalt. pea on kõigest tühi. seal valitseb ainult valu, mida põhjustab köhimine.  homme saan palju rohtusid ja saan hakata taas ainult rohtusid sööma. nagu ikka: nii hommiku kui ka lõunasöögiks.r ääkimata õhtusöögist. vot sulle nalja !!

vanasti sai samamoodi valuvaigisteid sisse aetud.

samas, koolis läheb kõik kuidagi.. allamäge ?!?! masendav !!! ei oskagi kohe midagi mõelda, aga ma tean, et saan hakkama !!!

võtkem palju köharohtu ja olgem terved !

liisu

Lisa kommentaar

