Ma armastan inimesi, kes minust hoolivad.

kas teile on kunagi tehtud mõni selline üllatus, et süda sulab ja tuju muutub kordi paremaks kui see oli enne või et tervis hakkab iseeneslikult paranema ? minul on selline asi olnud. see juhtus TÄNA!!!!!!!! woohooo. nii armas kui keegi toob mulle kummikomme, mandariine, sokolaadi ja suure roosi ja soovib head paranemist. oeh, NII ARMAS !!!! mul on selle üle nii hea meel, et mul on olemas inimene, kes minust hoolib ja tahab seda välja näidata. (: mu väike silmarõõmukene suutis taaskord jälle mu südame sulama panna!

kas ka sina oled kogenud seda imelist tunnet ?

mina olen ja olen üliõnnelik !!! mu tervis hakkas ka silmapilkselt paranemisemärke näitama !!! (: jepikajeee. kuigi kopsud on omavahel juba ammu tülli läinud ja eemaldunud teineteisest ja et ninnu on punane. aga enam ma ei köhi nii palju (:

MA OLEN NII ÕNNELIK !!!!!!

kommid on ka südamekujulised !!! (:

AITÄH SULLE MAAILMAPARIMA ÜLLATUSE EEST !!!!!

liisu

2 Vastust to “Ma armastan inimesi, kes minust hoolivad.”

  1. ei ole saanud nii armast üllatust😀 aga tahaks saada😀
    Kadedaks ajas lausa😀

Lisa kommentaar

