LÕPUKS OMETI !!!

põhimõtteliselt on lood endiselt sellised, et mul pole kodus veel arvutit, sest ta viidi parandusse, LÕPUKS OMETI ! see selleks. varem olen mõelnud, et mida ma teeksin, kui mul arvuti katki läheks. nüüd need pmts nädal aega mis olen ilma arvutita olnud, ei ole tundunudki nii tapvad. ma olen süvenenud rohkem koolitösse ja suutnud tegeleda ka muude asjadega. ma pole enda imestuseks isegi igavust tundnud nii väga. vahest arvuti taga olles on igavam kui ilma. uskuge või mitte, aga nii see on !! AUSALT !!!

vahepeal on läinud nii ja naa. üks päev oli nii suur masendus peal, et olin valmis kas või kodust välja kolima ja samas teine päev olin nii rõõmus, aga samas omaettetegutseja. seega olen olnud väga erinevates tujudes ja üldse tegelenud paljude erinevate asjadega.

täna hommikul ma esimesse tundi kooli ei jõudnud, kuna ma olin lumevangis😀. hahahha, nagu arvata oli. aga neid nimetataksegi maalapserõõmudeks. olen ise väga rahul, et teiseks tunniks kooli jõudsin ja vene töö tehtud sain.

aga miks olen ma viimasel ajal nii omaettetegutsev ja eemalehoidev ? põhjus ehk seisneb selles, et mul on nii palju erinevaid mõtteid peas, mida ma tahaksin näiteks tulevikus teha või mida ma tahaksin homme või üleüldse nädalavahetusel teha.

ausalt ka. ma lähen varsti hulluks.

praegu olen venna juures paalas ja naudin seda, et mandariinid mekivad nagu keeks ja linnahõngu. linnatänavad on meeletult tapvad, aga mind see ei heiduta, sest maal on veel hullem😀. niiet, alati saab hullemaks minna väljend peab igati paika.

praegu olen meeletus igatsuses ja õgin sõnaotseses mõttes mandariine. õhtul lähen teatrisse ja peole, seega linnas näeme !!

olgem tublid ja nautigem lund !! :D:D:D. olen praegu väga rõõmus ja õnnejunnis. aga samas, kas ma koju jõudes hakkan arvutit igatsema ka ? ma ei teagi kohe mida mõelda. aga igaljuhul olen õnnelik, et mul selline arvutivabaperiood oli.

musid !

liisu

Lisa kommentaar

