Paljud tahavad,tõde oleks nende poolel kuid ei taha olla tõe poolel.

viimasel ajal on mu peas ringi tatsand palju erinevaid mõtteid ja huvitavaid ideid selle kohta, et ma peaksin end muutma. ei,ma ei pea. ma tahan. ei, mitte ka seda. mul lihtsalt on tahtmine end muuta. või no tegelikult tuleb vist siiski kõik iseenesest. ma ei tea enam ise ka. lihtsalt oleks põnev viia ellu mõni huvitav eksperiment iseenda peal, mis paneks ka teised imestama. alustades kas või riietusest. sellest peaks täitsa piisama. ma üritan anda endale toreda uue aasta lubaduse ja muuta midagi enda juures. olgu siis kas või see ka kõige pisem asi. aga ma annan endast parima.

sel aastal olen ma oma lubadust 110% täitnud! ise veel uhke ka. vähemalt suutsin lubadust pidada !

ma igatsen sind !

ja päkapiku elu on raske. käisin täna lasteaias päkapikku mängimas ja tõesti, raske on ;D. aga tore.

mandariinid on elu ja ootan homset !

liisu

2 Vastust to “Paljud tahavad,tõde oleks nende poolel kuid ei taha olla tõe poolel.”

  1. TEE SEE MUUDATUS KOHE JA KIIRESTI ÄRA JUBA ! I AM WAITING FOR IT !

Lisa kommentaar

