S tähega elevant ja madu-uss.

ma pole viimasel ajal üldse saanud aega ega mahti oma mõtete väljendamiseks ja blogimiseks. imelik, kas pole ? varem suutsin peaaegu iga oma mõttevälgatuse üles kirjutada, aga nüüd lihtsalt ei satu enam nii tihti arvutisse. nädal ilma arvutita võõrutas mind arvutist. ja seda kohe kindlasti ainult positiivses mõttes, sest varem olin tõesti kogu aeg arvutis. aga nüüd oskan ka muid tegevusi enda jaoks leida ja arvutis käia siis, kui mul on vaja vms.

imekombel ei tunne isegi mitte puudust sellest, et peaksin kogu aeg kellelegi näiteks msnis kättesaadav olema, sest on olemas ka telefonid, millega saab ühendust võtta. kel vaja, teab ka mu telefoninumbrit. kel pole vaja, siis temal ka seda pole. LIHTNE!

tegelikult on asjalood niimoodi, et minu jaoks on vaheaeg juba põhimõtteliselt alanud ja olen nautinud seda üpriski koduselt. ja mulle täitsa meeldib. olen nuusanud juba nii palju, et ninnu on punane ja kurk on valus. suurepärane vaheaeg koos nohuga on tulemas !!!!  aga ma ei põe, sest vähemalt on vaheaeg.

igaljuhul olen ma nii teistmoodi praegu ;D. sain oma papud ka kätte ja olen ehk nii õnnelik nende üle, et ei suuda praegu kahe jalaga maa pealgi seista. mine tea. ei oska kohe üldse olla ;D.

varsti on aastavahetus, juhei ! aga enne on eelkõike jõulud, mis sel aastal peetakse meie juures koos meie perega ja kõigiga, kes sellesse ringkonda kuuluvad. tõotab tulla palav jõuluõhtu !

mul on hea olla

liisu

 

 

Lisa kommentaar

