Päev täis sigimist ja sagimist ehk päev enne jõule.

heihei. tänane päev on täis olnud naeru ja meeletut sagimist. täpselt nii. täna oli viimane niiöelda koolipäev, kus toimus aktus ja abiturientide etendus, mis mulle väga meeldis !! tublid olite ! see selleks. linnas ringi jalutades või sõites avastasin ma, et viljandis on nii palju autosid, et jube lausa. autoderivid on lõpmata pikad ning rahvast on igal pool nii palju, et pole õhku enam, mida siseruumides hingata. täiesti jube. milleks osta jõulukingitused päev varem :D? saab ka varem osta kingitusi kui vaja on. mulle pole väga kunagi omane olnud kinke viimasel minutil osta. olen valmis olnud alati koos kingitusega vähemalt nädal varem. uskuge mind, nii on hea ja rahulik olla enne jõule (:

üleüldse on kuidagi jõulutunne praegu kuhugi ära kadunud. teda lihtsalt pole . . !!!

aga ma arvan, et jõulutunne tuleb homme just siis kui ma seda kõige vähem oskan oodata. näiteks homme, kui me kodus emmega hakkame kokkama ja igasuguseid asju tegema, kuna kõik tulevad meie juurde. arvan, et tuleb pöörane päev.

jõulud on jõulud ehk iga-aastane traditsioon siin maarjamaal.

aga miks olla enne jõule nii kuri ja vaenulik just teiste suhtes ? mina arvan küll, et selleks pole absoluutselt mitte õige aeg. tõesti, valigem parem koht ja üleüldse parem aeg. jõulud pole selle jaoks mõeldud, et teistel kallal nokkida ja tuju rikkuda. ole inimene ja saa sellest ükskord juba aru !

liisu

 

Lisa kommentaar

