brrr…

jõulud on andestamise aeg. kas siis ongi nii, et peaks kõikidele inimestele andeks andma ja kõik unustama ning alustama uuelt lehelt ? ma ei teagi kohe, mida mõelda või teha. kuid kui lugesin vanu iseloomustusi orkutis, siis mõtlesin ikka päris pikalt oma seiklustele ning mõtlesin, et milleks olla tülis või midagi ?

leppida või mitte ? tundub praegu nagu see oleks kohustus, sest meil on jõulud. aga kas on ? seda ei tea.

uuel aastal alustatakse ikka ja jälle puhtalt lehelt. kas ma teen seda sama ? kindlasti. unustan halva ning kurjuse ja alustan ainult headusega. aastalõpuks on ikka samapalju p**** kogunenud mu ellu, mis tuleb järgmisel aastal maha jätta. ja nii mu eluke veereb aastast aastasse.

aga siiski on küsimus, kas andestada või mitte. sest kui andestada täna, oleks see nagu kohustus ja see oleks nõme. ausalt.

mul oli lihtsalt vaja see väike mõtteke siia kirja panna, sest need iseloomustused tegid südame soojaks ja panid mõtlema ikka selle üle, mida teised inimesed minust arvavad. enamjaolt head, kuid kas keegi on ka minu halba poolt näinud ? see kui ma vihaseks saan või midagi ? on keegi näinud ? ilmselgelt on seda näinud vähesed.

seega kallikesed, teil on veel pikk tee käia minu tundmaõppimises.

aitäh.

rahulikke jõule !

liisu

Lisa kommentaar

