Mitte miski ei pane mõistust selgemini tööle kui teadmine, et sa oled alati olemas kui sind vajan.

eilne päev oli täis seikluseid ja ainult positiivseid emotsioone. seetõttu ehk ma ei suutnud ka eile blogida, et mul oli lihtsalt nii kiire ja õigel ajal otsustas ka nett ära kaduda kuhugi. ehk läks naistesse, ei tea. igaljuhul eile otsustasime intsuga minna lossimägedesse jalutama ja teate mis, see oli niiii mõnuuus !!!!!! lumi põlvini, pisike rada läheb ainult, tänavavalgustid põlevad ja sa oled koos inimesega, kellest hoolid. tõeliselt armas !!!

ja kõige põnevam lossimägedetripi juures oli see, et me käisime lauluväljakul lume sees hullamas😀. sõnaotseses mõttes.  lumi oli rinnuni, aga keda see kottis ? :D:D. mulle meeldis ja läheksin teinekord veel !!!

väike nostalgiatiir mööda tänavaid ja lõpuks koju, kus ootas soe tuba ja mandariinid !! (:

mul on tõeliselt hea tunne kui ma saan tulla kellegagi koju, JAH KOJU!!!, ja jagada oma kodu kellegagi. peaks vist oma kodu varsti muretsema ?😀. igaljuhul on see äge, et me pmts elame juba koos ;D.

pakkisime krissu kingituse ka koos ära. see tekitas veel rohkem tunde nagu me elaksime koos.

kas mu aastatetagune unistus hakkab vaikselt täide minema ? mine sa tea. aga huvitav on vaadata ja oodata, mis saab ! (:

liisu

Lisa kommentaar

