Leidsin viis minutit, et blogida ;D

põhimõtteliselt on asjalood nii, et SEE postitus on mu selle aasta VIIMANE ! mul tõesti puudub aeg ja võimalus blogida, sest kas istuvad kaks meest mu arvutis või ma lihtsalt ei näe enam blogimise ilu ja võlu. ma ei tea mis toimub. varsti saabsiiski ju AASTA sellest kui esimest korda wordpressi lehele sattusin ja oma ELU ESIMESE blogi valmistasin, mida igapäevaselt ka täitma hakkasin. kas tõesti hakkab mu blogimajandus otsa lõppema ? ei tea, aga lihtsalt mul puudub aeg blogimiseks.

mul on nii hea kodus olla koos musiga. teen süüa ja hoolitsen. nagu elakski koos juba. samas on see nii hea võimalus arendada oma söögitegemise oskust ja puha !!!! (: aga see selleks.

pakkuge 3 korda, kas ma vaatasin eile titanicut ? jah, vaatasin. aga kas ma nutsin ka ? jah nutsin. naljakas, aga nii see paraku on juba aastast aastasse. ennastki ajab naerma kui titanicu theme songi ajal hakkab pisar ISEENESEST jooksma ;D. ise võin naerda, aga pisar jookseb.

olen hetkel maailma kõige õnnelikum tüdruk.

mu toa põrandal on palju kotte ja kaste. võib tekkida mulje, et ma hakkaksin nagu kuhugi kolima. kuid nii see ei ole. kõigest kolmeks päevaks linna elama koos aastavahetuse varustusega. naljakas.

aga ilusat aasta lõppu teile kõigile ja loodan, et euro tuleb rahulikul !! (:

29.12.2010

liisu

2 Vastust to “Leidsin viis minutit, et blogida ;D”

  1. JA PROOVI AINULT BLOGIMIST LÕPETADA ! !! !ISIKLIKULT HOOLITSEN SELLE EEST ET SA EI ELA SIIS ENAM ! !! !🙂

  2. mu tuju läks kurvaks kui sedalugesin. mdea miks. aga jah tipskin SULLE KA ! !!!!!! helistan sulle ka mingi 23.55 homme😀 . vnii sest muidu on sul telefon kinni koguaeg ja ma ei saagi sind kätte😀 .

Lisa kommentaar

