Head uut aastat ehk ma leidsin aega blogimiseks !!

HEIHEI !! head uut kõigile ja loodan, et aastavahetus möödus kõigil ilma suuremate äpardusteta. minul möödus. seega loodan, et ka teil.

tegelikult on lood sellised, et ma olen üle pikapika aja jälle KODUS !! mul pole enam telefoni ega roosasid käpikuid. tõeliselt tore aasta algus minu jaoks. aga muidu on kõik hästi !! (:

olen rahul, et ma leidsin praegu aega blogimiseks, sest näiteks kadre juba kurdab ja vingub, et ta ei tea minust juba mitu päeva mitte midagi ja ma oleksin nagu ära surnud kuhugi . aga ei, ma olen elus ja terve !

samas. kuigi mul oli aastavahetusel telefon välja lülitatud, siis ma avastasin järgmisel päeval, et mul pole vist ühtki sõpra, kellele ma meelde oleksin tulnud, sest mul ei olnud MITTE ÜHTEGI uue aasta sõnumit :O nagu reaalselt. keegi vist ei tundnud mu vastu huvi. paneb mõtlema, et kas nii ongi ? või oli lihtsalt kõigil kiire.

ma kaldun esimese variandi poole. nii raske kui see ka poleks.

üks armsamaid aastavahetusi minu jaoks. üks kõige valusamaid, kuna ma panin 3 korda kuuse all lumehange matsu ja mu ninnu valutab siiani vahepeal.

aga muidu tore !!!

seltskond pidulisi

ja eile käisime karoliinaga peol :d. minu esimene kord peol oli meeldejääv. loodan, et ka sul oli kuna veetsid aega sama isikuga kellega mina.

“mees, sa tead  ise ka, mida sa tegema pead!”😀 HAHAHA:D:D pidasin lihtsalt silmas seda, et ta hoolitseks su eest.

head uut teile veelkord kõigile ja ma luban teile uusaastalubaduseks, et ma EI LÕPETA blogimist. vahel on päris hea miskit kirja panna (:

liisu

2 Vastust to “Head uut aastat ehk ma leidsin aega blogimiseks !!”

  1. MA EI VINGU😀. Ma saatsin kõigile vastu sõnumi et sulle ka😀 . Polnud aega saata sõnumeid😀 . Ja muideks me ju soovisime ennem ka juba😀. telefonis😀 . Aga prst su telefon ei funkind enam😀 HEAD UUT AASTAT LOLLL LAPS😀

Lisa kommentaar

