Eurotrip.

jälle olen olnud ma eemal nii oma kodust kui arvutist. kusjuures nii kaugel kui võimalik. jah, ma polnud absoluutselt mitte kodus. käisin kolmapäeval ja neljapäeval tallinnast natuke väljas pedasel seminaril. unicefi seminaril. mulle meeldis. sain palju uut informatsiooni ja teadmisi, mida ehk varem ei teadnudki. aga tõesti, sain juurde palju positiivseid emotsioone, mida saan hiljem oma elus rakendada just siis kui mul seda ehk kõige rohkem vaja on.

no ja ilmselgelt ei jõudnud ma neljapäeval koju, vaid jäin linna. jaa, mulle meeldib linnas olla. tore on. ja sain kiita, et olin reedel nii ilusti maja kütnud, et seal oli lausa palav . ennast kiitmast ma ei väsi. igaljuhul oli tore kvaliteetaeg musi seltsis.

täna siis jõudsin lõppude lõpuks koju ja nautisin seda 3 km kruusateed, mis on küll lumega kaetud, aga jah. seda oli nii mõnus kõndida. polegi varem aru saanud, et kojutulek võib nii hea olla. ma sain mõelda oma mõtteid, nautida värsket õhku ja linnulaulu, puhast lund ja seda, et mu põsed muutusid iga minutiga punasemaks. värske õhk on hea !!

aga ma hakkan VIST haigeks jääma või midagi, sest praegu käivad üle mu selja külmavärinad ja nohu tapab. aga ma saan hakkama ja elan üle !!

palun ära helista mulle enam MITTE KUNAGI !!! said aru või ? mind ajab see närvi kui sa helistad mulle lambist keset ööd ja soovid head uut aastat ja küsid, kas magan. ausalt. osta elu omale või midagi. isegi öösel ei lasta rahulikult magada !!!! -.-

ja need päevad, mil ma kodus ei olnud. mõistsin ma, et inimesi on nii erinevaid. häid, halbu, kahepalgelisi, imelikke, lõbusaid, troppe ja sõbralikke. enamjaolt tahaksin ma sõna võtta halbade inimeste koha pealt, aga ma ei tohiks seda vist teha, sest rikuks nii mõnegi inimese tuju ehk ära või midagi, aga ma suudan end vaos hoida ja mitte midagi öelda. küll see kõik kunagi lihtsalt ise sellele inimesele kätte maksab.

lugesin isegi tõde ja õigust kaheksa peatükki ja ma ei pidanudki pettuma, sest see oli omamoodi huvitav kogemus.

praeguseks tsau paka, sest hakkan toas majandama ja koristama.

liisu

2 Vastust to “Eurotrip.”

  1. mind ei võinud ära mainida😀 ? et rääksid oma väikse gingeriga😀 ?

Lisa kommentaar

