Murdepunkt.

Kas nüüd on see hetk siis kätte jõudnud, kus mul on nii palju muresid ja kurbi mõtteid kokku kogunenud ja võtavad minu üle vaikselt võimust ? reaalselt kõige parem aeg tõesti. oli mul seda vaja just täna ?? vaevalt küll. ma olen sellest juba väsinud. iga minutiga tekib küsimusi juurde ja muretsemine ajab hulluks.

äkki ma lihtsalt mõtlen üle ?

ökki ma lihtsalt muutun selliseks nagu ma tegelikult olen ? ülemõtleja. või siis parim isemõtleja ?

igaljuhul on praegu lood sellised, et ma olen kurb ja tüdinud kõigest sellest, mis siin kodus toimub. rahulikult ei oska keegi ilmselgelt rääkida. oleks nagu väljas, et peab alati karjuma. keegi sõnadest aru ei saa ja pead miljon korda enne ütlema kui asjast aru saadakse. privaatsusest ei teata siin majas enam ammu midagi. rääkimata sellest, et kui mina tahan lugeda, siis alati tulevad kõik minu tuppa midagi tegema.

mu elu on tõesti lill.

liisu

Lisa kommentaar

