Tõus ja mõõn, tõus ja mõõn, kuid lõppude lõpuks on kõik ju hästi !

tänane päev on jahnagu tõus ja mõõn olnud, sest 2 asja läksid kaduma, mis küll hiljem tagasi sain, aga kadunud olid nad ikka. õhtupoole oli mul juba hea olla ning tujugi tõusis kui sind nägin !! (:

ei ole absoluutselt mitte mingisugust blogimistuju, vaid tahaks lihtsalt tuttu ära minna, sest ma olen lihtsalt nii väsinud. kas tõesti on käes kevadväsimuse periood ?!!! samas, praegu on talv !!! ei tea ma, mis toimub.

olen viimastel päevadel kooliga päris usinalt tegelenud ja olen enda üle päris uhke sellepärast !! ka pohlasalu andis täna mulle ühe käsiraamatu, et mind aidata. selline tegu tegi mu südame kohe väga soojaks ! (:

mul on hea olla !!

liisu

Lisa kommentaar

