Tulevik jõuab kätte aeglaselt, olevik lendab kui nool, kuid minevik seisab igavesti paigal.

kas nüüd ongi kätte jõudnud see aeg kui minu minevikus tehtud teod hakkavad mulle endale kätte maksma ? mitte et maoleks minevikus midagi kurja korda saatnud, ei. lihtsalt tundub, et miskit on praegu väga valesti. võibolla peitub iva mu enda fantaasias ? võibolla aga milleski muus. teisi pole ka ilus süüdistada.

mäletan veel seda aega kui ma tahtsin kogu aeg väljas olla, eemal kodust ja kõigist. pidutseda ja kõik oma mured unustada.  aga nüüd. nüüd olen ma selline, kes üritab ka oma muresid lahendada. kas või nendest rääkides. olenemata sellest, kas tuleb pisar silma või tüli majja. ma rääkisin ära oma mure ja ma sain teada, mida ta arvas sellest. ei teagi kohe, mida praegu mõelda. igaljuhul on asi vist lahendatud. vähemalt täna tundus niimoodi. minu meelest on kõik nüüd okei (:

ja seoses sellega, et 2010 aasta lõpupoole läks mul koolis väga halvasti, siis olen nüüd pingutanud ja andnud kõik selleks, et see periood tuleksid head hinded ja kõik oleks kontrolli all. siiani on see ideaalselt õnnestunud ja olen selle üle väga uhke !! jah, ma olen enda üle VÄGA UHKE !!

esimene märk, et võin enda üle uhke olla, on ju lausa see, et ma loen hetkel kohustuslikku kirjandust ja teine märk ehk see, et kui mind kuhugi kutsutakse nädala sees, siis eelistan pigem õppimist praegu. vot. hetkel tunnen, et olen õigesti teinud !! (:

ja sina emme, ära nääguta MINU kallal nii palju. mine ütle seda talle otse näkku, mitte mulle. loodad, et minu aju mahutab kõike seda moraali, mida mulle oled lugenud ja see polegi tegelikult mulle mõeldud ? ei. ma ei suuda kõike meelde jätta. veel vähem tahan ma seda edasi rääkida. ma pole su suuvooder, aitäh !

liisu

Lisa kommentaar

