Aeg on nagu vankriratas, mis veereb ikka edasi.

tänane päev on olnud suhteliselt allamäge minev. üks asi teise otsa ja nii kuni õhtuni välja. täiesti masendav on see kui minu kõige õnnelikumal eluhetkel, hakkavad asjad halvasti minema. ja ma polnud ainus.. loodan lihtsalt, et see ****laviin leiab endale täna lõpu !

ma kohe ei teagi enam, mida mõelda. kas see peabki nii olema, et kui mina olen õnnelik, siis teisi see häirib ? kas see tõesti peabki nii olema ? või ma ainult kujutan seda endale ette, et nii palju on minu vastu. just praegu, kus ma olen õnnelik. ma olen armastatud ja armastan ise. kas tõesti on vaja pahane mu peale olla ? olen noor ja loll. jah ma tean, aga kas tõesti on vaja seda nii paljudele rääkida ?

ja need moraalilugemised. kas arvate, et ma võtan kõike sõna sõnalt nii tõsiselt, et ma teie moraalipõhimõtetest õpiksin ? ei. ma ei tee seda. see on minu elu ja las ma saan kunagi oma valusad vitsad kätte. aga mitte enne kui selle jaoks on õige aeg. ma ei taha neid vitsasid praegu ega ka lähimas tulevikus. mul ei ole neid vaja, sest ma saan hakkama.

me saame hakkama !

aga kas mina olen teid kunagi norinud ja oma moraalipõhimõtteid peale surunud ? ei. ma olen olnud vait kui haud ning ei ole iitsatanud ühtki sõnakest oma suust välja. ma pole avaldanud reaalselt ühtki arvamust kellegi kohta, aga milles olen ma süüdi, et pean kannatama päevast päeva teie moraalipõhimõtete saju all ?

õhhh, see ajab mind nii närvi, et ma hakkan varsti nutma. ausalt ka !!!!

mul on sellest lihtsalt nii kopp ees, et minu elu torgib kellegi teise ***** nii palju, et kannataja rollis olen ma ise. fakk jee tõesti. ela oma elu !

olen noor ja loll, aga tahan olla iseseisev ja olen seda siiani olnud. kuna olen ka siiani elus ise hakkama saanud, siis saan ka edaspidi ! ja nii ongi ! palun ärge muutke mu rõõmsaid päevi mustadeks aukudeks. te peaksite väga hästi teadma, et minul on masendusest päris raske välja tulla või et see kestab nii kaua. ma ei taha enam nii. mul on praegu aeg olla õnnelik ja seda ma ka olen !

teie käige kuradile oma moraalipõhimõtete pealesurumisega !

tänan tähelepanu eest

liisu

Lisa kommentaar

