Mis mu vigastus on ?

phh, reaalselt kõige nõmedam nädala algus. loodan, et edasine nädal tuleb rõõmsam või vähemalt siis mitte peavaluga. ma südamest loodan ! kõige mustem stsenaarium oleks see, et ma jään haigeks ! tõeline võit

olen tõesti hommikust saati kui kooli jõudsin olnud tujutu, kuigi hommikul olin koos Sinuga ja sain heatuju pisiku sisse, aga ilmselgelt see kadus, kui sain teada, mis reedel toimus. uskuge või mitte, aga see oli nii armas !!! ma tundsin, et olen kellelegi vajalik ! ausalt ! kui ma oleksin üksi olnud, oleksid mu silmad märjaks läinud ja võib-olla oleks isegi pisar tulnud ? või kaks ? mine sa tea. igaljuhul tundsin ma end kuidagi kurvalt, sest ma pole sind ammu näinud ja tõesti, ma igatsen seda, kuidas me koos füüsikas närvitsesime või siis niisama twixi süües hullu panime ! ausalt ka  !! ma tahan sind näha ! korrata meie närvitsemisi ja nääklemisi. keegi ei tea, kui hästi ma mäletan meie suvist prakside aega füüsikas kui me kahekesi neid ülesandeid tegime. meeletu lihtsalt kui lähedaseks sa said. seega, sa saad väga hästi aru, millest ma räägin ! ma tundsin end tõesti vajalikuna. ja nüüd kahetsen, et ei tulnud..

samas.. pluss pool on see, et mina ei pidanud täna koolis teiste abiga vähemalt kadunud puslejuppe otsima !😉

ma tahan, et kõik oleks nii nagu paar päeva tagasi: koolis hinded korras, tuju hea, peavalu polnud, probleeme ka mitte !!! aga nüüd olen vist jälle sattunud kuhugi nõmedasse kohta/aega, kus mu hinded hakkavad langema.. JÄLLE !!!!! ja samamoodi kõik muu.

tropp on see tee, mida mööda ma praegu koolis käin. ma ei ole endaga praegusel hetkel rahul.

hakkan pingutama ! ja enda tahtmisi ellu viima ! ma pean ennast lausa sundima. ja ma ka teen seda !

liisu

Lisa kommentaar

