Tere päike !

lõpuks ometi oli sel aastal vähemalt minu jaoks esimene päev, kus ma lausa kibelesin õue, et saaks suusad alla panna ja paar ringi teha. oh kui hea ja ilus ja päikseline päev väljas oli.

no kas keegi suudab ette kujutada seda kui maa on peegelsile, päike paistab roosakalt ja sina lähed ning teed värsked suusarajad sisse. ühtki jälge pole põllu peal, ainult sinu omad. lihtsalt nii ilus, et armu või ära !!!

ja hommikul kui läksin kooli, olin mina koos naabrionuga esimene, kes läks. tee oli ikka ja jälle peegelsile. armsad loomajäljekesed olid teepeale mustreid joonistanud. reaalselt kõige paremad hommikud on need kui sa näed neid armsaid jäljekesi lume peal. kes pole seda näinud, peaks võtma midagi selle jaoks ette, et näeks seda !

ma olen täna üleüldse kuidagi õnnelik ja rahul olnud. mitte miski pole mind häirinud. olen sisemiselt ja väliselt õnnelik. kõigeõnnelikum ! olen viimasel ajal hakanud oma asjade kallal nokitsema ja asjadesse süvenema rohkem kui varem. võtnud koolitöid tõsisemalt ning kui aus olla, siis lausa nautinud neid. tänane rummeli tundki möödus rahulikult. ei pidanud ootama kuni tund ära lõppeb. ma isegi mitte ei mõelnud seda kusjuures !!

ja need värsked suusarajad järve äärsel terviserajal, mida mööda ma 3 km kodupoole jalutasin. mu salajane armastus vist ?!?!?!

ja tegelikult on lood sellised, et tänane keemia tund = minu suusatamine (: oih ! ;D

liisu

4 Vastust to “Tere päike !”

  1. ma võtaksin 10000000 ületundi kui läheksin korra suusatama :S
    jubeeeee😀

  2. mulle meeldisid need kaks viimast rida😀 . ai ai ai😀 .

Lisa kommentaar

