Ikka juhtuvad asjad just siis, kui neid kõige vähem vaja on.

haigelaps on lõpuks leidnud oma kodusolemise päeva ehk siis olen täna kodune ja ravin ennast. kibuvitsa teee ingveri ja sidruniga on lemmik ning kuumad jalavannid on juba nii mõnusad, et ei ehmugi ära kui jalad on juba üpris roosaks tõmbunud. lausa meeldib. nohu lippab nii mis hirmus ja päris hea on juba olla (:

eile samal ajal olin nohu käes vaevlemas, sest nohu ei tahtnud üldse pöevavalgust näha. aga täna tahab . ehk on asi selles, et päike paistab (: ?

tegelikult on haige olemine praegu isegi hea. muretsen küll kooli pärast, sest täna oli 2 matet, aga las see olla. põhiline on see, et ma sain füüsikat kodus õppida. homme lähen vastama ja või midagi tegema, et oma suvetööhirmust lahti saada. jah, asjad on tõesti füüsikas allapoole arvestust. homme selgub, kas suvetöö või periood positiivne. huh, muretsen üpriski palju. aga olen tubli ja saan hakkama ! (:

emme unustas nohurohu ostmata !! -.- olen kurimuri. aga nüüd õpin edasi ja olen tubli koolilaps.

liisu

Lisa kommentaar

