Ära tee sääsest elevanti, sest sellega kulutad ainult oma närvirakke.

kas oled kunagi mõelnud, et mis siis saab või toimub kui sind isiklikult kohal ei ole ? mina olen. ja teate kui vastik tunne see on. seda ei saa isegi mitte tundeks nimetada. see ajab lihtsalt hulluks.  kõik algab vaid ühest väiksest mõttest, kuid kui edasi mõelda, siis hakkab lumepall mäest alla veerema ja mõtted aina suuremaks muutuma ning mis peamine, need ei muutu mitte ilusamaks, vaid aina jubedamaks. jube, eks ole ?

olen juba kaks pöeva kodus olnud ja mõistnud, et kodusolemine on küll hea, aga ajab üsna hulluks. mõtled palju. teed vähe. muretsed kooli pärast ja sada muud häda veel.

aga ma saan hakkama. olen juba peaaegu terve !!! olen end kõvasti ravinud eile ja täna. niiet nädalavahetuse lõpuks peaksin olema terve kui purikas !! .. kui just vahepeal pussnuge ei hakka taevast alla sadama.

täna on juba JÄLLE reede ja uskuge või mitte, aga ma lähen isegi haigena kooli. no tegelikult küll ainult füüsika pärast, aga vähemalt lähen sealt suurest kooliuksest sisse. rõõm on sinna vist lausa minna, sest koolipäev ise jäi ära. mõnus on kodus olla praegu: hea muusika, koduriided ja oma kodu. kvaliteetaeg.

OLEN ISEGI EMMEGA VIIMASTEL PÄEVADEL ÜLIHÄSTI LÄBI SAANUD !!!! isegi kiidab mind nii kodus kui ka teistele, et olen kõikvõimalike asjadega oma nohu ja köha ravinud. aga nii see on ka. teen päevas vähemalt 3-4 korda kuuma jalavanni. ja seda kõige sõnaotsesemas mõttes KUUMA. ikka nii, et jalad on pärast punased ja on näha, kuhu maale kuum vesi oli olnud. ja igasuguseid aurusid olen teinud ja rohte võtnud. metsik.

NÜÜD SAAN NINA KAUDU HINGATA KA !!! (:

… hahaha. peaks oma blogi muutma mingisuguseks terviseblogiks, kus on kirjas, kuidas ravida nohu ja köha !😀 HAHAHAHAHA :D:D:D:D. mul oleks palju häid nõuandeid. aga las see plaan jääb kuhugi tulevikku. vaevalt, et ma sellega tegelen.

liisu

Lisa kommentaar

